Niewielki rozmiar reklamy, czyli to doskonała metoda na delikatną reklamę naszego produktu czy też firmy.

Dodajmy do tego ulotki, wizytówki oraz inne formy marketingu i jesteśmy w domu.

Reklama i druk.

Czym jest naklejka? Odpowiada Wikipedia

etykiety samoprzylepne
Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka

Naklejki i nalepki - zastosowanie marketingowe

Naklejki lub jak ktoś woli, nalepki to doskonały materiał marketingowy, który można przykleić na produktach, na witrynie sklepowej lub jak reklama jeżdżąca na samochodach firmowych.
Grafik projektując taką naklejkę może puścić wodze fantazji i poszaleć z forma, kształtem i typografią.
Niestety nie każdy zakład poligraficzny ma w swojej ofercie druk naklejek, ale w większości miast znajdziemy przynajmniej jeden taki zakład, który specjalizuje się w tego typu druku.
Najlepsze naklejki powinny być jeszcze odpowiednio uszlachetnione i utwardzone, aby były jak najbardziej odporne na warunki atmosferyczne i promienie UV.

Druk pojedynczych egzemplarzy

etykiety samoprzylepne Druki wielkoformatowe przestały być towarem zarezerwowanym tylko dla dużych firm, które mogą sobie pozwolić na wielotysięczne nakłady.

Coraz więcej zakładów poligraficznych realizuje indywidualne zlecenia w małych, a nawet pojedynczych nakładach. Wynika to z kilku faktów, zaczynając od tego, że technologia druku poszła bardzo do przodu, a same urządzenia drukujące formaty większe niż A4 są znacznie tańsze niż 10 lat temu.

Kolejną sprawą jest sam proces drukowania, który umożliwia tańsze i szybsze przygotowanie maszyny do druku, przez co w ogólne opłaca się drukować niski nakład..

Widok do druku:

etykiety samoprzylepne