etykiety nalepki

Mały rozmiar reklamy, czyli to świetna metoda na subtelną reklamę naszego produktu czy też firmy.

Dodatkowo ulotki, bannery oraz inne formy marketingu i jesteśmy w domu.

O druku i reklamie.

usługi poligraficzne

Poligrafia jako gałąź produkcji i usług zajmuje się drukowaniem i przygotowywaniem materiałów do druku.
Wszystko co można wydrukować, czy w jakiś inny sposób urzeczywistnić z obiektu wirtualnego to właśnie zadanie zakładów poligrafii.
Niektóre z nich specjalizują się w wydrukach płaskich i wielkoformatowych inne zaś stawiają na szyldy, outdoor, a jeszcze inne drukują jedynie naklejki i etykiety. Ostatnio coraz bardziej popularne staja się druki 3d w różnych materiałach co może stanowić zupełnie nowy typ usług poligraficznych. Na dzień dzisiejszy drukuje, a raczej wycina się zadane kształty ze styroduru, jednak drukarka 3d może dać więcej ciekawych możliwości.

Wikipedia - definicja etykiety i jej rodzaje

Etykieta to wyrób papierowy lub z folii przymocowany do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości.
Często etykiety służą działaniom marketingowym, reklamując produkt przez przyciągnięcie uwagi konsumentów. Etykiety posiadają różne kształty i różnią się materiałem, z którego są wykonane. Wytwarzane metodami przemysłowymi różnią się też techniką druku, w jakiej zostały wykonane. Etykieta na mokro ? jako historycznie pierwsza może być nazywana etykietą tradycyjną, stosowana na mokro nakładany klej. Od lat siedemdziesiątych XX w. następuje silne wypieranie etykiet na mokro przez etykiety samoprzylepne. Etykieta samoprzylepna ? etykieta drukowana na materiale samoprzylepnym, np. papierze samoprzylepnym lub folii. Podłoże drukowe pokryte jest warstwą kleju od strony przylepianej do przedmiotu etykietowanego.
Klej ochrania warstwa zabezpieczająca.

Po jej usunięciu etykieta jest gotowa do naklejenia.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Etykieta_(marketing)

Wikipedia: Właściwości farby drukarskiej

etykiety nalepki
Właściwości drukowe Właściwości farby decydujące o zachowaniu się farby podczas druku: właściwe zdyspergowanie pigmentów/lak w spoiwie lepkość farby, której miarą dla farb ciekłych jest prędkość wypływu z kubków wypływowych a dla farb pozostałych ? wskazania wiskozymetru tiksotropia farby, czyli odwracalny proces przechodzenia z postaci żelu w postać płynnego zolu pod wpływem wstrząsów tack farby, czyli podatność na rozwarstwianie farby istotna przy transferze farby z jednego elementu maszyny drukującej na drugi, a na podłożu drukowym skończywszy ? wielkość tacku mierzona jest tackometrami plastyczność farby napięcie powierzchniowe farby Właściwości użytkoweedytuj | edytuj kod Właściwości farby po jej utrwaleniu się na drukowanej powierzchni: właściwości optyczne: gęstość optyczna, barwa, połysk, krycie itd. właściwości odpornościowe: ścieralność farby, odporność na światło, niską/wysoką temperaturę, środki chemiczne (w tym zawarte w lakierach) właściwości sensoryczne ? wpływ farby na smak i zapach, mierzony na przykład testem RobinsonŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Farba_drukarska
.

Widok do druku:

etykiety nalepki